Veelgestelde vragen over Niet tevreden
Ik heb een klacht tijdens de reis. Wat moet ik doen?
Ik heb een klacht tijdens de verlenging van de reis. Wat moet ik doen?
Mijn klacht is ter plekke niet of niet naar tevredenheid opgelost. Wat nu?
Wat is de EU-compensatieregeling bij vluchtproblemen?
Is SRC 24 uur per dag bereikbaar?
Wat kan ik doen als ik ontevreden ben over de klachtafhandeling door SRC?
Hoe lang duurt een klachtenprocedure bij SRC?
Ik wil mijn reiservaring delen met SRC. Wat kan ik doen?
Ik heb mijn klacht kenbaar gemaakt op het enquêteformulier maar hoor niets van SRC. Hoe kan dat?
Ik wil graag een bericht sturen aan de reisleider. Kan dat?
Marc
Reisadviseur
Als u opmerkingen of klachten heeft die u met ons wilt delen, dan kunt u mij of een van mijn collega's ook bellen op 050 - 3 123 123. We helpen u graag!
Ik heb een klacht tijdens de reis. Wat moet ik doen?+-
Meldt uw klacht direct bij de verantwoordelijke dienstverlener, zoals de chauffeur, de reisleider, de hotelier of een andere plaatselijke vertegenwoordiger van SRC Reizen. Vaak kan dit ongemak dan direct worden verholpen. Wordt uw klacht ter plaatse niet (naar tevredenheid) opgelost? Neem dan contact op met ons op het telefoonnummer +31 50 3 123 123.
Ik heb een klacht tijdens de verlenging van de reis. Wat moet ik doen?+-
Meldt uw klacht direct bij de receptie of het management van uw hotel of bij onze agent ter plaatse. Wordt uw klacht ter plaatse niet (naar tevredenheid) opgelost? Neem dan contact op met ons op het telefoonnummer +31 50 3 123 123.
Mijn klacht is ter plekke niet of niet naar tevredenheid opgelost. Wat nu?+-
Er zijn verschillende manieren SRC na afloop van de reis op de hoogte te brengen van uw klacht. Lees hier meer over onze klachtenprocedure en de door u te volgen stappen.
Wat is de EU-compensatieregeling bij vluchtproblemen?+-
Er is een Europese wet (EU-verordening 261/2004) die de rechten van vliegtuigpassagiers regelt als uw vlucht vertraagd of geannuleerd is, of als u niet aan boord mag, bijvoorbeeld bij een overboeking. Lees hier meer over de EU-verordening 261/2004.
Is SRC 24 uur per dag bereikbaar?+-
Ja, zowel tijdens kantooruren als daarbuiten kunt u ons bereiken op 050 - 3 123 123. Let op: na kantooruren hoort u eerst een bandje met een boodschap. Verbreek de verbinding niet want daarna wordt u verbonden met een medewerker van onze telefoonservice. Zij kunnen u verder helpen of hebben, in geval van nood, direct toegang tot medewerkers van SRC.
Wat kan ik doen als ik ontevreden ben over de klachtafhandeling door SRC?+-
Als een klacht niet naar uw tevredenheid wordt opgelost, kunt u de klacht en afhandeling voorleggen aan de geschillencommissie reizen. Lees hierover meer in de ANVR-consumentenvoorwaarden.
Hoe lang duurt een klachtenprocedure bij SRC?+-
Wij streven er naar uw klachten zo spoedig mogelijk af te handelen. Meestal lukt ons dit binnen een twee à drietal weken. Een enkele keer duurt het langer, maar in een dergelijk geval hoort u van ons hoe lang en waarom het langer duurt.
Ik wil mijn reiservaring delen met SRC. Wat kan ik doen?+-
We stellen elke reactie van u op prijs en hebben daarvoor een enquête ontwikkeld die u op papier of digitaal kunt invullen. Lees hier meer over onze enquête.
Ik heb mijn klacht kenbaar gemaakt op het enquêteformulier maar hoor niets van SRC. Hoe kan dat?+-
Enquêtes over onze reizen zijn voor ons onvoorstelbaar belangrijk, en worden op verschillende momenten en door verschillende mensen in de organisatie bekeken en gebruikt. Omdat de enquêtes niet altijd een standaard route volgen, is het voor een zorgvuldige afhandeling van uw klacht noodzakelijk dat deze wel via een standaard klachtenprocedure ingediend wordt. Lees hier hoe u te werk moet gaan.
Ik wil graag een bericht sturen aan de reisleider. Kan dat?+-
Jazeker, alleen beschermen wij om voor de hand liggende redenen wel de contact- en adresgegevens van onze reisleiders. Maar stuurt u gerust iets naar ons kantoor en wij zullen zorgen dat het de reisleider bereikt.
Volg ons